[x]
Rejestracja Zaloguj się
Portal Zarejestruj się FAQ Lista użytkowników Kalendarz Szukaj Dzisiejsze posty Zaznacz Wszystkie Fora jako Przeczytane

Junior Member
 
Zarejestrowany: Apr 2009
Status: Firma dent.
Postów: 1
#1
Question tlenk cyrkonu
Witam,
Mam problem z frezowaniem mikronarzędziami tlenku cyrkonu (ZrO2/Y2O2) o twardości 1200 HV. Jaką najlepiej geometrie, powłokę, oraz prędkości zastosować przy tego rodzaju obróbce, oraz proszę o wszystkie uwagi związane z obróbką.
Pozdrawiam.
Odpowiedź z Cytatem
Junior Member
 
Zarejestrowany: Jan 2010
Status: Technik dent.
Postów: 2
#2
Domyślnie tlenek cyrkonu
A w jakiej maszynie frezujesz? twardość 1200 Vickersów nie wpływa w zaden sposób na to czy masz kłopoty z frezowaniem czy nie. Temperatura presynteryzacji twojego materiału oraz sposób w jaki został sprasowany granulat odpowiada za twardośc materiału. Podana wartość 1200 jest osiagana po pełnej synteryzacji nie przed jej zastosowaniem.Pozdro
Odpowiedź z Cytatem
Junior Member
 
Zarejestrowany: Apr 2017
Status: Pacjent
Postów: 5
#3
Domyślnie
nie wiedziałem ze to od temperatury zależy

_______________________________________________
https://singlowanie.pl
Odpowiedź z Cytatem
Junior Member
 
Zarejestrowany: Aug 2017
Status: Pacjent
Postów: 5
#4
Domyślnie
Super, dzięki wielkie z bardzo fajne porady Jestem pewien, że mi się przydadzą
Odpowiedź z Cytatem
Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.

SEO by vBSEO 3.6.0