Ogłoszenie

Zwiń
No announcement yet.

tlenk cyrkonu

Zwiń
X
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts

  • tlenk cyrkonu

    Witam,
    Mam problem z frezowaniem mikronarzędziami tlenku cyrkonu (ZrO2/Y2O2) o twardości 1200 HV. Jaką najlepiej geometrie, powłokę, oraz prędkości zastosować przy tego rodzaju obróbce, oraz proszę o wszystkie uwagi związane z obróbką.
    Pozdrawiam.

  • #2
    tlenek cyrkonu

    A w jakiej maszynie frezujesz? twardość 1200 Vickersów nie wpływa w zaden sposób na to czy masz kłopoty z frezowaniem czy nie. Temperatura presynteryzacji twojego materiału oraz sposób w jaki został sprasowany granulat odpowiada za twardośc materiału. Podana wartość 1200 jest osiagana po pełnej synteryzacji nie przed jej zastosowaniem.Pozdro

    Komentarz


    • #3
      nie wiedziałem ze to od temperatury zależy

      _______________________________________________
      https://singlowanie.pl

      Komentarz


      • #4
        Super, dzięki wielkie z bardzo fajne porady Jestem pewien, że mi się przydadzą
        Denerwować się to mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.

        Komentarz


        • #5
          Ja również dziękuję za informacje, bo szukałem tego sporo. Masz u mnie szarlotkę

          Komentarz


          • #6
            Tak samo wielkie dzięki bo nigdzie nie mogłem tego znaleźć tak naprawdę.
            U mnie masz bardzo dużego plusa za to.

            __________________________________________________ __
            testy na prawo jazdy

            Komentarz


            • #7
              Ja bym w tym obszarze rozeznał się wśród znajomych. Wydaje mi się, że to może być naprawdę bardzo dobre rozwiązanie

              Komentarz

              Pracuję...
              X